Поки нових обмежень для клієнтів не запроваджували.
У зв'язку з посиленням карантинних обмежень на транспорті провідні поштові оператори України уточнили правила обслуговування клієнтів в умовах складної епідемічної ситуації.
Про це пише "Сьогодні" з посиланням на інформацію "Нової пошти" та "Укрпошти".
Зокрема, як сказали в "Новій пошті", для відвідування відділень клієнтам не будуть потрібні документи про вакцинацію або тести на коронавірус.
"Якщо відбудуться зміни, ми обов'язково проінформуємо наших клієнтів", – кажуть у компанії. При цьому нагадуючи про правила соціальної дистанції та маскового режиму.
"Укрпошта" аналогічно працюватиме без обмежень, це також стосується "червоної" і "помаранчевої" зон.
Читайте такожСтало відомо, чи діють нові правила перевезень у приміських поїздах
"Поки ніяких змін в роботі відділень і обслуговування відділень не вводилося. Відділення в червоній карантинній зоні також працюють у звичайному режимі для всіх клієнтів", - сказано в повідомленні Національного поштового оператора.
11 жовтня Кабінет міністрів затвердив нові правила пасажирських перевезень на час карантину.
Так, з 21 жовтня міжрегіональні перевезення пасажирів в регіонах з "жовтим", "помаранчевим" або "червоним" рівнем карантину будуть дозволені за умови наявності у всіх водіїв, екіпажу літака і пасажирів одного з цих документів: