Ілюстрація REUTERS

Близько 79% абонентів українських мобільних операторів хочуть, щоб в Україні на законодавчому рівні вартість хвилини дзвінка на мережі інших операторів була такою ж, як вартість дзвінка всередині мережі.

Читайте такожУкраїнці стали частіше телефонувати під час карантину - мобільні оператори

Про це сказано в результатах опитування абонентів різних мобільних операторів, проведеного групою професійних дослідницьких агентств Factum Group на замовлення одного з найбільших мобільних операторів країни - компанії lifecell.

Відео дня

Зокрема, згідно з опитуванням, 82% абонентів готові розмовляти скільки завгодно, якщо співрозмовник користується тим же оператором, що і вони.

Крім того, опитування показало, що 77% українців користуються тарифними планами з безлімітними дзвінками всередині мережі і визначеною кількістю хвилин для дзвінків на інших операторів. При цьому 68% опитаних найчастіше звертають увагу на мережу якого оператора вони дзвонять, а 36% - роблять це завжди.

Factum Group
Factum Group
Factum Group
Factum Group

Як повідомляв УНІАН, 19 травня Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРСІ) прийняла рішення знизити ставку інтерконекту (ціна, яку платить мобільний оператор іншому оператору, на мережу якого здійснено дзвінок його абонентом) з 12 до 8 копійок з 1 січня 2021 року.

Довідка УНІАН. lifecell - український мобільний оператор, що надає послуги зв'язку та мобільного інтернету. 100% акцій оператора належить Turkcell - турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних та технологічних послуг.