У зимові свята українці активно подорожували Україною. "Пікові" активності туристичних мандрівок прийшлися на 31 грудня, а також на період 2-4 січня 2022 року. Кількість подорожуючих абонентів Київстар у ці дати зросла у декілька разів порівняно з іншими святковими днями.

Найпривабливішими напрямками поїздок туристів-абонентів Київстар стали зимові курорти на Заході України:  Буковель – понад 42 тис. осіб, Славське – 17 тис., Драгобрат, Захар Беркут, Пилипець – по 6 тис. кожен відповідно.

Зокрема, на гірськолижному курорті Буковель найбільша туристична активність абонентів Київстар спостерігалась у період 1-3 січня та 7-8 січня 2022 року. При цьому, у переддень робочого понеділка 10 січня кількість гостей різко знизилась – майже вдвічі відносно "пікового" періоду. Інші гірськолижні курорти показали таку саме тенденцію.

Відео дня

Окрім місць для активного відпочинку абоненти Київстар також обирали поїздки до Львову та

Києва – ці міста України були популярніші за інші. Проте святкування за кордоном також отримало своїх прихильників: під час новорічних та різдвяних свят до Польщі відправилось 9 тис. осіб, Єгипет прийняв близько 6 тис. туристів з України, Угорщина – понад 5,2 тис., а Молдова  – майже 5 тис. осіб. Користувалися попитом туристів також Туреччина, Австрія, Німеччина, Чеська Республіка, Франція, Румунія, Іспанія, ОАЕ та інші країни. При цьому у роумінгу на зимові свята українці перебували найбільше 31 грудня та 2 січня. 

"Big Data-аналітика має величезний потенціал для різних сфер, зокрема – для туристичного бізнесу і державних організацій відповідного напрямку. Вона допомагає буквально "побачити" реальну картину щодо туристичних потоків та використати цю інформацію для розвитку міст і регіонів – покращувати їхню привабливість для туристів, змінювати інфраструктуру, робити потрібні акценти в маркетингу і PR, планувати й організовувати заходи тощо, – коментує директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар Ілля Польшаков. – Більш того, опираючись на точні дані щодо туристичних потоків легше планувати витрати на такі активності та ефективніше використовувати бюджет. Це перевага, якою варто користуватися".

* Для аналізу використовувалися виключно узагальнені та неперсоніфіковані дані щодо телеком-поведінки абонентів в мережі Київстар в період з 31 грудня 2021 по 9 січня 2022 рр. У розрахунку визначалося місце, де абонент перебував найбільшу кількість днів у вказаний період, і потім повернувся у місце, де він мешкає постійно.

Довідка. Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрали 26 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн користувачів "Домашнього інтернету". Компанія  надає послуги на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G. Наразі 90% населення України живе на території дії мережі LTE Київстар. Київстар надає інноваційні рішення з використанням Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, та інші.. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON, головний офіс в Нідерландах.  Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах  NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).