фото Apple

Дослідницька компанія Strategy Analytics заявила, що в першому кварталі 2020 року світовий ринок розумних годинників зріс на 20% до майже 14 мільйонів екземплярів. Результат досить цікавий з урахуванням того, що багато покупців в цей період вже перебували в умовах карантину.

Читайте такожMicrosoft анонсувала нові моделі бездротових навушників (фото)

Про це повідомляє портал ITC.ua.

Відео дня

"Віддалена робота та карантинні обмеження, на кшталт скасування марафонів, масових заходів та заборони відвідування парків не призвела до того, що користувачі перестали купувати розумні годинники. Схоже навпаки, в домашніх умовах користувачі стали уважніше контролювати рівень своєї активності, спалених калорій і фізичного навантаження. Також не варто забувати функцію відображення викликів, повідомлень і згадок - годинник на руці дозволяє не пропустити важливий дзвінок або повідомлення, навіть якщо телефон перебуває у беззвучному режимі в іншій кімнаті", - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що лідером сегменту залишаються Apple Watch, які змогли збільшити свою частку з 54,4% до 55,5% (з 6,2 до 7,6 мільйона штук) в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Друге місце зберіг Samsung, який наростив продажі з 1,7 до 1,9 мільйона штук. На третьому місці перебуває виробник утилітарно-спортивних годинників Garmin, який показав найвражаюче відносне зростання продажів у 37,5% з показником 1,1 мільйона штук. Цікаво, що трійка лідерів займає понад дві третини ринку, залишивши всім іншим гравцям сумарно лише 22,6%.

фото ITC.ua

"Аналітики Strategy Analytics очікують, що у другому кварталі 2020 року поставки розумних годинників різко знизяться через зупинку виробничих ліній, однак вже друга половина поточного року має повернути сегмент до зростання завдяки пом'якшенню карантинних заходів, відкриття роздрібних магазинів електроніки та відкладеного попиту", - підкреслює видання.