Користувачі розкритикували компанію за нібито незадовільний рівень надання послуг.
Національний поштовий оператор - компанія "Укрпошта" з 1 лютого дозволила своїм клієнтам сплачувати вартість доставки посилок онлайн в "Особистому кабінеті" на офіційному сайті.
Як повідомила прес-служба компанії, ця послуга стане корисною насамперед тим, хто за раз відправляє кілька посилок. Там уточнили, що таким клієнтам після оформлення відправлення та онлайн-сплати за нього доведеться лише віднести посилки до відділення і вказати штрихкодовий номер.
"Для клієнтів, що оформлюють відправлення онлайн у особистому кабінеті або за допомогою АРІ, також діє знижка 5% на внутрішні відправлення і 3-15% на міжнародні", - йдеться у повідомленні.
Нова послуга діє на внутрішні ("Стандарт", "Експрес") та міжнародні ("Дрібний пакет рекомендований", "Посилка", "EMS") відправлення.
Оплата за такі відправлення стягуватиметься у два етапи:
Далеко не всі українці оцінили позитивну новину від "Укрпошти". У коментарях до відповідного допису гендиректора компанії Ігоря Смілянського у Facebook користувачі почали масово скаржитися на рівень надання послуг:
Читайте такожКабмін дав добро на призначення керівника "Укрпошти" поза конкурсом
Як повідомляв УНІАН, раніше "Укрпошта" запустила нову послугу з доставки документів.
Довідка УНІАН. "Укрпошта" – національний поштовий оператор, що має найбільшу мережу в Україні - понад 11 тис.відділень. Генеральним директором компанії є Ігор Смілянський. Кабінет міністрів схвалив кандидатуру Ігоря Смілянського на посаду генерального директора "Укрпошти" у квітні 2016 року, з 1 липня 2016 року він вступив на посаду.