Абоненти "Київстар" не можуть здійснювати дзвінки / фото ua.depositphotos.com

Абоненти мобільного оператора "Київстар" масово скаржаться на неможливість здійснювати дзвінки.

Відповідні повідомлення вони залишають на сторінці компанії у Facebook.

Відео дня

Не працює "Київстар": що сталося

Скарги надходять з Києва та інших українських міст. Користувачі заявляють, що оператор інформує їх нібито про недостатню кількість коштів на рахунку.

Що кажуть у "Київстарі"

Відповідаючи на скарги, представники оператора вранці підтвердили наявність проблеми й перепросили за незручності.

У сервісному центрі "Київстару" кореспондентові УНІАН підтвердили, що стався збій. Там запевняють, що всі гроші, які клієнти покладуть на свої рахунки, будуть зараховані одразу після усунення проблеми. Чи є цей збій технічною поломкою або це хакерська атака - в сервісному центрі відповісти не змогли.

"Сьогодні зранку частина абонентів передплаченого зв’язку зіткнулась зі складнощами при використанні послуги дзвінків у мережі. Спеціалісти компанії одразу розпочали роботи з усунення технічної проблеми й о 10:30 ранку  послуги було відновлено. Компанія перепрошує в абонентів, які зіштовхнулись з незручностями через  цю ситуацію. Їм буде автоматично нараховано компенсацію за час, коли вони не могли повною мірою користуватись мобільним зв’язком", - заявили пізніше у "Київстарі" в коментарі УНІАН. 

Вас також можуть зацікавити новини: