Абоненти мобільного оператора "Київстар" масово скаржаться на неможливість здійснювати дзвінки.
Відповідні повідомлення вони залишають на сторінці компанії у Facebook.
Не працює "Київстар": що сталося
Скарги надходять з Києва та інших українських міст. Користувачі заявляють, що оператор інформує їх нібито про недостатню кількість коштів на рахунку.
Що кажуть у "Київстарі"
Відповідаючи на скарги, представники оператора вранці підтвердили наявність проблеми й перепросили за незручності.
У сервісному центрі "Київстару" кореспондентові УНІАН підтвердили, що стався збій. Там запевняють, що всі гроші, які клієнти покладуть на свої рахунки, будуть зараховані одразу після усунення проблеми. Чи є цей збій технічною поломкою або це хакерська атака - в сервісному центрі відповісти не змогли.
"Сьогодні зранку частина абонентів передплаченого зв’язку зіткнулась зі складнощами при використанні послуги дзвінків у мережі. Спеціалісти компанії одразу розпочали роботи з усунення технічної проблеми й о 10:30 ранку послуги було відновлено. Компанія перепрошує в абонентів, які зіштовхнулись з незручностями через цю ситуацію. Їм буде автоматично нараховано компенсацію за час, коли вони не могли повною мірою користуватись мобільним зв’язком", - заявили пізніше у "Київстарі" в коментарі УНІАН.