Україна локалізувала всі локомотиви General Electric / фото facebook/Kravtsov.Evg

Акціонерна компанія "Укрзалізниця" завершила перший етап співпраці з американською компанією General Electric, в рамках рамкової угоди, підписаної в лютому 2018 року, і 30 тепловозів ТЕ33АС пройшли локалізацію на Крюківському вагонобудівному заводі.

Читайте такожВ УЗ заявили про нестачу грошей на закупівлю американських локомотивів

Як повідомила прес-служба компанії, останні 5 з 30 поставлених в Україну тепловозів після доукомплектування 22 березня вирушили з Крюківського вагонобудівного заводу в депо "Укрзалізниці" в Мелітополі.

Відео дня

"На першому етапі стратегічного співробітництва General Electric вперше здійснено локалізація в Україні залізничної тяги - рівень локалізації становить близько 10%. "Крюківський вагонобудівний завод" організував і забезпечив процес дооснащення тепловозів обладнанням відповідно до технологій та конструкторській документації виробника", - йдеться в повідомленні.

За словами голови правління "Укрзалізниці" Євгена Кравцова, тільки за перші кілька місяців нові локомотиви General Electric змогли зробити понад 4 тисяч рейсів, перевезти понад 7,5 мільйона тонн вантажів.

"За перший рік ми очікуємо, що завдяки новим локомотивам GE загальна економія пального складе понад 100 мільйонів гривень для "Укрзалізниці". За підтримки президента України та прем'єр-міністра - це велика справа, яку ми змогли зробити разом. Особливо дякую General Electric, попереду у нас ще багато роботи", - зазначив він.

Також, Кравцов повідомив, що тепловози GE експлуатуються на регіональних філіях "Укрзалізниці" - "Придніпровська залізниця", "Донецька залізниця", "Одеська залізниця" та здійснюють перевезення в напрямку промислових підприємств і порту Маріуполя, портів чорноморського регіону.

"Вони задіяні в перевізному процесі на ділянці Запоріжжя - Комиш-Зоря - Волноваха та Долинська – Миколаїв", - цитує прес-служба Кравцова.

Також наголошується, що тепловози GE продемонстрували середньодобовий пробіг на 47% більше у порівнянні з серіями тепловозів, які здійснюють аналогічні перевезення "Укрзалізниця", який становить 586 кілометрів.

"Також у них високі тягові характеристики - односекційні тепловози ТЕ33АС здатні здійснювати обсяг роботи, який виконують двосекційні тепловози 2ТЕ10 та 2ТЕ116, і збільшений міжремонтний період, їх технічне обслуговування здійснюється через 92 доби, тоді як тепловозів, які працюють в "Укрзалізниці" через кожні дві доби. Відрізняються нові локомотиви та комфортними умовами праці локомотивних бригад", - йдеться в повідомленні.

Як повідомляв УНІАН, у лютому 2018 року "Укрзалізниця" підписала з американською компанією General Electric рамкову угоду про постачання "Укрзалізниці" до 225 локомотивів з локалізацією виробництва в Україні до 40% на суму 1 мільярд доларів.

В рамках реалізації першого етапу угоди укладено договір купівлі-продажу між General Electric і "Укрексімбанком" на постачання наприкінці 2018 року і на початку 2019 року 30 вантажних дизельних локомотивів GE TE33AC з рівнем локалізації виробництва в Україні 10%.

8 листопада "Укрзалізниця" зазнала перший тепловоз General Electric в складі вантажного поїзда на дільниці Кременчук - Ромодан.

Ціна покупки 30 локомотивів General Electric акціонерною держкомпанією "Укрзалізниця" становить 4,68 мільйона доларів за одиницю.