В "Укрзалізниці" кажуть, що кондиціонери є приблизно в половині вагонів / фото УНІАН

ПАТ ”Укрзалізниця” має повернути доплачені гроші за кондиціонер, якщо він не працюватиме після офіційної скарги.

Читайте також"Укрзалізниця" підготувала дорожню карту зі створення "Вокзальної компанії"

Про це повідомляє ТСН.ua.

Відео дня

"Звісно ми намагаємось підготувати всі поїзди, які ми задіємо на літні перевезення проходять комісійну перевірку. Створюється комісія, фахівці відповідні дивляться, але звісно фірмові дещо кращої якості", - розповів директор департаменту пасажирських перевезень ПАТ "Укрзалізниця" Олександр Красноштан.

Зазначається, що таку різницю пасажири помітили ще минулого року, і активно скаржились на погані умови в соціальних мережах. Найбільше нарікали на відсутність кондиціонерів.

В "Укрзалізниці" кажуть, кондиціонери є приблизно в половині вагонів, але за такий комфорт доведеться доплатити - приблизно 15% від вартості квитка. Але, якщо у вагоні кондиціонер не працюватиме, то ці гроші вам повернуть, щоправда, тільки після офіційної скарги.

"В претензійному порядку. Тобто, пасажир залишає претензію, і претензійний відділ її розглядає, і в випадку підтвердження будуть здійснені відповідні виплати", - уточнив Красноштан.