Роботу системи продажів Kyiv Smart Card після збою відновили / фото УНІАН

У Київському метрополітені у четвер 29 серпня близько 8:30 ранку стався збій системи продажу Kyiv Smart Card, однак проблема була оперативно вирішена вже протягом години - до 9:30 ранку.

Читайте такожУ метро Києва з 25 серпня зелену картку не поповнюватимуть у касах 10 станцій

Про це на своїй сторінці в соцмережі Facebook повідомила прес-служба КП «Київський метрополітен».

Відео дня

«Фахівці КП «ГІОЦ» відновили роботу системи продажів Kyiv Smart Card», - сказано в повідомленні.

У Київському метрополітені нагадали, що Київ впроваджує електронний квиток (оператором послуги виступає КП «ГІОЦ»), тому карта метро не буде продаватися і не буде поповнюватися в касах таких станцій, як «Хрещатик», «Театральна», «Майдан Незалежності», «Академмістечко», «Лісова», «Арсенальна», «Теремки», «Сирець», «Почайна» та «Площа Льва Толстого».

Замість цього, у вищевказаних касах можна придбати і поповнити Kyiv Smart Card. Водночас можна використати раніше записані подорожі, скориставшись безконтактною карткою метро в звичайному порядку.

На станції «Площа Льва Толстого» так само буде реалізовуватися QR-квиток.

У прес-службі також попросили звернути увагу на те, що метрополітен не має доступу до системи електронного продажу квитка.

Годиною раніше у соцмережі Facebook прес-служба КП «Київський метрополітен» повідомляла про екстренний збій системи продажів Kyiv Smart Card.

«Збій системи продажів Kyiv Smart Card на станціях метрополітену. Оператор КП «ГІОЦ» повідомлений про проблему і необхідність оперативного відновлення роботи обладнання. Щоб уникнути черг та надання транспортної послуги для пасажирів у касах відновлено продаж і поповнення картки метро, а також жетони для разової поїздки», - було зазначено в повідомленні.