Ілюстрація REUTERS

Влада Китаю хоче вирішити одну з головних проблем електромобілів - тривалий час очікування повної зарядки - на нинішньому рівні технологій. Для цього пропонується створити єдиний стандарт, що дозволяє замінювати батареї на будь-яких електромобілях.

Читайте такожПродажі електрокарів в Україні у 2019 році зросли майже в 1,5 рази

Про це повідомляє Liga.net з посиланням на Bloomberg.

Відео дня

"Заміна розряджений акумулятор на заряджений займає на спеціалізованій станції кілька хвилин, що можна порівняти з часом повної заправки бака рідким паливом. Зараз власникам електрокарів доводиться витратити від кількох десятків хвилин до декількох годин на зарядку. Однак не всі електромобілі розробляються з підтримкою можливості швидкої зміни батареї, а ті, які надають таку опцію, сумісні лише з фірмовими станціями по заміні", - йдеться в повідомленні.

Єдиний стандарт системи заміни батареї дозволить також зробити електромобілі дешевшими. Зараз вони коштують значно дорожче машин з двигуном внутрішнього згоряння аналогічного класу. Різниця в ціні пояснюється дорожнечею акумулятора. Система заміни батареї дозволить виключити з вартості електромобіля його батарею, яка буде продаватися окремо або здаватися в оренду.

Такі виробники як BAIC BluePark New Energy Technology Co. і NIO Inc. вже тестують систему заміни батареї на своїх електромобілях. Процес займає близько трьох хвилин. При цьому користувачі мають змогу купувати електромобіль окремо від акумулятора. Машини цих фірм сумісні лише з фірмовими станціями по заміні. Наприклад, BAIC BluePark створила мережу 187 станцій у 15 найбільших містах Китаю, які обслуговують 16 тисяч електротаксі.