Радник мера переконаний, що бізнес повинен перейти з перевезень на "убитих маршрутках на гарні автобуси".
Радник Київського міського голови Максим Бахматов заявив, що столиці поступово слід позбавлятися від маршруток, але приватні автобуси потрібно залишати.
Про це він сказав в інтерв'ю виданню КиевVласть.
За його словами, в Києві звільнення смуг для громадського транспорту призвело до збільшення вдвічі ефективності роботи тролейбусів і автобусів.
"Тому що вони їздять швидше, виконують більше рейсів. Якби ми не зробили це і вважали на підставі наданих чиновниками даних, то вихід був тільки один - купувати ще більше тролейбусів і автобусів. Але варто було запустити проект, жорстко проконтролювати - і ми вибили грунт з-під ніг тих, хто говорив, що є тільки один варіант розв'язання проблеми, тобто наростити міський пасажирський автопарк", - пояснив він.
Читайте також"Існує владна монополія": експерт пояснив, чому Кличко досі не скасував маршрутки
Говорячи про необхідність позбутися від маршруток, Бахматов зазначив, що приватні автобуси слід залишати. "Приватні перевізники можуть бути. Наприклад, у Відні громадський транспорт поділений 50 на 50 між муніципалітетом і приватниками", - уточнив він.
Завдання столичної влади, зазначив чиновник, - впровадження та жорсткий контроль стандартів. В якості прикладу він навів впровадження електронного квитка, який незабаром має повноцінно запрацювати. Сьогодні, за словами Бахматова, половина оплати проїзду в громадському транспорті проходить за безготівковим розрахунком і щотижня цей показник зростає.
Читайте такожУ маршрутках Києва почали встановлювати валідатори
"Тобто завдання - змусити бізнес перейти з перевезень на вбитих маршрутках на гарні автобуси, уніфікувати оплату, ввести денні та тижневі квитки і т. д. Думаю - дотиснемо. До речі, перевезення на маршрутках - це близько 100 млн євро на рік кешем", - розповів він.
Як повідомляв УНІАН, у Києві незабаром з'являться єдині проїзні на весь транспорт.