этот материал доступен на русском

"Існує владна монополія": експерт пояснив, чому Кличко досі не скасував маршрутки

20:03, 02 грудня 2019
Транспорт
996 0
Олександр Федоренко заявив, що столичні перевізники вже багато років надають послуги низької якості / УНІАН

Мер Києва Віталій Кличко досі не скасував маршрутки в Києві, як обіцяв у 2016 році, через «існування певної владної монополії, яку сьогодні досить вміло прикриває нинішня столична влада».

Ситуацію з небезпечними маршрутками прокоментував голова київської міської партійної організації Громадський рух «Рідна країна» Олександр Федоренко.

«Почати хочеться з того, що міський голова Кличко ще у 2016 році обіцяв, що через декілька років місто відмовиться від цього пекельного транспорту, що ненавидять усі, хто ним користується. Влітку люди задихаються від спеки, взимку мерзнуть, а тепер під час опадів ще і мокнуть. Минуло 4 роки, а віз і нині там. Вірніше, перевізники», - сказав він.

Читайте такожЖурналісти дізналися, як йде будівництво Шулявського мосту та скільки ще потрібно грошей (відео)

Політик розповів, що ситуація, яка зараз спостерігається на ринку транспортних послуг, склалася вже давно.

«Слід зазначити, що найбільші перевізники вже багато років надають послуги такої якості. Вони належать екс-нардепам від БПП, екс-депутатам обл. рад, районних рад. Одного з перевізників навіть пов'язують з Максимом Микитасем. Тобто можна зробити висновок, що існує певна владна монополія, яку сьогодні досить вміло прикриває нинішня столична влада», - зазначив Федоренко.

Олександр Федоренко нагадав, що основною проблемою столична влада називає не корупцію, а брак коштів.

«Цікаво, що радник мера Бахматов повідомив, що у міста немає коштів, щоб повністю відмовитися від маршруток. А як же півмільярда на пішохідний міст? 25 мільйонів гривень було витрачено у 2017 році на підготовку до Ліги чемпіонів. Тільки будівельні роботи для встановлення в'їзних знаків обійшлися бюджету в 9,47 мільйона гривень. Всі ці кошти були з легкістю освоєні столичною владою, хоча я переконаний, якби питання стояло – пішохідний міст або комфортний транспорт, думаю, відповідь була б очевидною. Якби влада відстоювала інтереси киян, а не друзів, пекельних маршруток не було б», - вважає Федоренко.

Як повідомляв УНІАН, днями соцмережі облетіло фото однієї з київських маршруток. Так, у маршрутці №497К (ст. м. "Академмістечко" – вул. Генерала Наумова) через дах, що протік, людям довелося їхати з відкритими парасольками всередині.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter