Щоб уникнути скупчення людей на вокзалах: термін повернення квитків продовжили до 90 і 180 діб

Повернення проїзних документів, оформлених через каси "Укрзалізниці", здійснюватиметься після закінчення карантинних заходів упродовж 90 діб для внутрішнього сполучення та 180 діб для міжнародного.

Акціонерна компанія "Укрзалізниця", щоб уникнути скупчення людей біля залізничних кас, продовжила термін повернення квитків на скасовані рейси поїздів через запровадження карантину в рамках заходів, спрямованих на протидію поширенню в країні коронавірусу.

Читайте такожНа вокзалах ввели обмеження: українців просять не поспішати повертати квитки через черги (фоторепортаж)

Про це повідомили в прес-службі компанії.

"Повернення проїзних документів, оформлених через каси "Укрзалізниці" у внутрішньому та міжнародному сполученні, для виїзду в період з 18 березня 2020 року до дати відновлення курсування поїздів і повернення коштів у повному обсязі за придбані в касах квитки здійснюватиметься після закінчення карантинних заходів упродовж 90 діб для внутрішнього сполучення та 180 діб для міжнародного ", - сказано в повідомленні.

Також зазначається, що звернення пасажирів у квиткові каси для проставлення відміток на проїзних документах (погашення квитка), не є обов'язковим, оскільки підставою для повернення коштів буде оригінал проїзного документа як з відміткою, так і без відмітки.

Водночас придбані через інтернет квитки повертаються за чинною процедурою через онлайн-сервіси.

"У випадку, якщо кошти будуть повернуті за вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернуто пасажиру на карту окремим платежем", - наголосили в компанії.

Крім того, "Укрзалізниця" вживає всіх можливих зусиль для забезпечення повернення коштів пасажирам за невикористані квитки на поїзди приміського сполучення, вартість яких також відшкодовується в повному обсязі.

Кошти за невикористані повністю або частково використані абонементні квитки можна повернути протягом місяця з дати запланованого проїзду в приміських поїздах.

За інформацією прес-служби, повернення квитка здійснюється на підставі заяви пасажира за ручною технологією, де вказується ПІБ, повна адреса, контактний телефон, якщо абонементний квиток пільговий (іменний, студентський тощо) із зазначенням відповідного документа.

Також у прес-службі нагадали, що з 12:00 18 березня запроваджено обмеження на відвідування залізничних вокзалів - вони закриті для відвідувачів, працюють тільки залізничні каси повернення квитків. На вокзали одночасно запускаються не більше 10 осіб.

Як повідомляв УНІАН, пасажири в період з 11 по 18 березня повернули 518 тисяч квитків на скасовані рейси поїздів через запровадження карантину в рамках заходів, спрямованих на протидію поширенню в країні коронавірусу, на загальну суму 144 млн грн.

11 березня Всесвітня організація охорони здоров'я оголосила про пандемію коронавірусу у світі.

Кабінет міністрів прийняв рішення запровадити в Україні карантин з 12 березня до 3 квітня. Карантин передбачає закриття навчальних закладів, а також заборону масових зібрань понад 200 осіб, яка стосується і спортивних, і культурних заходів.

18 березня о 12.00 в Україні в рамках заходів з протидії поширенню коронавірусу в країні припинилося здійснення всіх залізничних, авіаційних і автобусних міжміських та міжобласних пасажирських перевезень.