Мінекономіки підкреслило, що використання старих вагонів - це висока небезпека серйозних аварійних ситуацій.
В Україні понад 90% вантажних вагонів, більша частина з яких була вироблена в 80-90-х роках, вичерпали термін заводської експлуатації.
Читайте такожВартість ремонту одного кілометра дороги зросла майже вдвічі - дослідження
Про це повідомила прес-служба Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства.
"Понад 90% вантажних вагонів вже вичерпали термін заводської експлуатації, але продовжують використовуватися. Велика частина вагонів виробництва 80-90-х років попереднього століття. Деякі вагони, які і зараз експлуатуються, були випущені ще в 1960 - х роках", - сказано в повідомленні.
Також прес-служба повідомила, що в останні роки на територію України було завезено понад 24 тисячі старих вантажних вагонів, головним чином з Росії.
"Все це відбувається тому, що зараз у нас немає граничного обмеження віку експлуатації вагонів. У жалюгідній перспективі ми ризикуємо стати місцем для залізничного металобрухту, списаного в сусідніх країнах, де обмеження на експлуатацію діють", - сказано в повідомленні.
Мінекономіки підкреслило, що використання старих вагонів - це висока небезпека серйозних аварійних ситуацій.
"Це абсолютна невідповідність директивам безпеки ЄС для залізничного транспорту. Більш того, це блокування нових замовлень і скорочення національного виробництва", - повідомила прес-служба.
Згідно з повідомленням, зараз Уряд працює над планом вирішення цієї проблеми.
"Мета спільних напрацювань - кардинальне оновлення вантажних вагонів у найближчі 10 років, що веде за собою мільярдні державні замовлення для українських виробників, сотні тисяч робочих місць, додаткове зростання ВВП в розрахунку +2,0% на рік", - сказано в повідомленні.