ТР-301 являє собою полегшений на півтонни радянський Ан-2, який злетів у 1947 році.
Під російським Єйськом розпочалися випробування цивільного літака ТР-301/117, який являє собою модифікований Ан-2, більше відомий як "кукурудзник". Про це повідомляють російські пабліки.
Перший політ був виконаний минулої середи, 1 жовтня. Він тривав 10 хвилин і пройшов успішно. В ході польоту була перевірена робота всіх бортових систем.
Сам літак створила виробничо-конструкторська компанія "Технорегіон", відома своїми роботами зі створення полегшених і ремоторизованих варіантів Ан-2. Машину оснастили переробленим на турбогвинтовий турбовальним двигуном ТВ2-117 від гелікоптера Мі-8Т.
Базовий ТР-301 - це полегшений на півтонни радянський Ан-2, з якого зняли нижнє крило, а верхнє підкріпили трубчастими підкосами. Певна кількість Ан-2, перероблені "Технорегіоном" у високоплани типу ТР-301 зараз експлуатуються російськими авіакомпаніями та приватними замовниками.
Деякі з них отримали чеські двигуни М601 від літака L-410. Також росіяни експериментували зі встановленням двох вертолітних двигунів ГТД-350 від Мі-2, але цей напрямок визнали невдалим через те, що потужність силової установки виявилася недостатньою.
Зазначимо, що радянський Ан-2 здійснив перший політ у далекому 1947 році. Того ж року почалася його експлуатація. Загальну кількість побудованих машин оцінюють у 18 тисяч одиниць.
Росіяни створили абсолютно новий літак на заміну Ан-2. Він отримав назву ЛМС-901 "Байкал". Попри вливання коштів, на сьогодні проєкт немає майже ніяких практичних результатів. Росіяни в цьому році заявили, що робота над новинкою зайшла в глухий кут, адже проєктувальники припустилися помилок, через які літак "потрібно збирати наново".
Втім, нещодавно стало відомо, що проєкт все ще "живий". Більше того – РФ нібито хоче закупить 50 нових "Байкалів". Передача машин до складу компаній, що входять в альянс "Аерохімфлоту", запланована на 2027-2031 роки.