Регулятор вивчив 127 випадків і дійшов висновку, що в жодному з них не було прискорення з вини ПЗ.
Національне агентство з безпеки дорожнього руху в США (NHTSA) підбило підсумки річного розслідування щодо найбільшого виробника електромобілів Tesla.
Про це повідомляє ITC.ua.
Читайте такожTesla випустила "народний" електромобіль: скільки коштуватиме новинка
Регулятор вивчив 127 випадків ДТП за участю автомобілів Tesla і дійшов висновку, що в жодному з них не було мимовільного прискорення з вини ПЗ, а власники автомобілів просто плутали педалі прискорення та гальма.
Вивчивши наявні дані, комісія Office of Defects Investigation не виявила доказів на користь несправності, пов'язаної з мимовільним прискоренням в розглянутих транспортних засобах.
"У кожній окремій ситуації є докази, що аварії внаслідок мимовільного прискорення в скаргах, на які посилається заявник, були викликані неправильним натисканням педалей. Немає жодних доказів несправності педалі акселератора, систем управління двигуном або гальмівних систем, які сприяли б будь-якому зі згаданих інцидентів. Немає жодних доказів того, що конструктивна особливість збільшує ризик неправильного використання педалі", - йдеться в доповіді NHTSA.
Приводом для розслідування стала петиція зі звинуваченнями на випадки неконтрольованого прискорення автомобілів Tesla.
У Tesla назвали звинувачення "абсолютною брехнею", заявивши що таким чином зацікавлені особи намагаються знизити вартість акцій компанії.
10 січня 2021 року стало відомо про те, що Tesla оновила онлайн-конфігуратор електрокроссовера Model Y для американського ринку, офіційно представивши нову версію Standard Range. Модель стала більш доступною альтернативою існуючим версіям Long Range і Performance. Також компактний кросовер тепер доступний в семимісній версії (за доплату в три тисячі доларів).