У компанії рекомендують пасажирам додати свою дійсну електронну пошту до власних акаунтів у застосунку та на сайті УЗ.
"Укрзалізниця" відновила в акаунтах пасажирів електронні квитки, які були придбані в застосунку до кібератаки. Про це повідомляє пресслужба перевізника у своєму Telegram-каналі.
Щоб відновити свій квиток, придбаний раніше, користувачу потрібно:
В "Укрзалізниці" рекомендують всім пасажирам додати свою дійсну електронну пошту до власних акаунтів у застосунку та на сайті УЗ, адже всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача.
Нагадаємо, що 23 березня онлайн-системи "Укрзалізниці" зазнали масштабної кібератаки. Тоді не працював продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги.
На наступний день компанія ввела обмеження на продаж квитків у залізничних касах.
1 квітня "Укрзалізниця" відновила інтеграцію з сервісом "Армія+" для придбання квитків зі спецрезерву військовослужбовцями та моніторинг, а також автовикуп квитків у застосунку та на сайті. Крім того, повернулася верифікація через "Дія.Підпис" для найбільш ажіотажних міжнародних рейсів.