Вартість залізничного проєкту становить понад 10 млрд грн.
Будівництво євроколії "Скнилів-Мостиська", на розбудову якої Україна вже отримала 73,5 млн євро в рамках фінансування ЄС за програмою Connecting Europe Facility (CEF), планується завершити у 2027 році.
Як повідомила Львівська ОДА, цей масштабний проєкт передбачає з’єднання Львова з європейською залізничною мережею для пасажирських та вантажних перевезень.
Згідно проєкту будівництва євроколії, передбачається реконструкція залізничної колії 1520 мм у колію 1435 мм, реконструкція штучних споруд, оновлення контактної мережі, будівництво нового вокзалу, а також модернізація залізничних переїздів.
Зазначається, що після завершення робіт пропускна спроможність зросте з 42 до 52 пар поїздів на добу. Вартість проєкту становить понад 10 млрд грн. Фінансують роботи завдяки грантовим коштам, державному бюджету та власним коштам "Укрзалізниці".
Як писав УНІАН, українська залізнична система успадкувала радянський стандарт колій. Наразі потяги в Україні рухаються "широкою" колією в 1520 міліметрів, де на кордоні зустрічаються з вужчою європейською у 1435 міліметрів.
6 вересня "Укрзалізниця" відкрила продаж квитків на поїзди з Ужгорода до міст Європейського Союзу новою євроколією. Із 12 вересня з обласного центру Закарпаття почали курсувати прямі пасажирські поїзди євроколією до Братислави, Відня та Будапешта.
7 листопада віце-прем’єр-міністр з відновлення - міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба повідомив, що в Україні починають будівництво другої євроколії, яка проходитиме від кордону з Польщею до Скнилова, що поблизу Львова.