EA теж розраховувала максимум на 70+ балів на Metacritic.
BioWare ще до релізу Anthem розуміла, що гра йде на дно. Колишній продюсер студії Марк Дарра розповів, що за кілька місяців до виходу гри EA вже навіть не розраховувала на успіх, поставивши перед BioWare мету в 70 балів на Metacritic. Для порівняння, минулі проєкти студії налаштовувалися мінімум на 90.
Як Дарра розповів у новому відео на YouTube, у 2018 році вже було очевидно, що Anthem "горить". На той момент гра страждала від купи проблем, від нерозуміння, як працювати з мультиплеєром, до дірок в оповіданні.
До того ж через обмеження рушія гравці не могли нормально взаємодіяти з лутом і спорядженням прямо на полі бою: "Ми зрозуміли, що це стане величезною проблемою, коли було вже пізно. Багато рішень трималися на помилкових припущеннях".
Ну а далі все вже історія: замість амбітного шутера від легендарної BioWare вийшла провальна гра-сервіс. У січні 2025 року сервери Anthem остаточно відключили, а на Metacritic у гри так і залишилося лише 59 балів.
Раніше Марк Дарра розповів, що Dragon Age 4 мала вийти 2019 року і вона була б кращою за Veilguard. Спочатку гра мала бути набагато компактнішою, а розробка тривала близько 4 років.