
Колишній продюсер BioWare Марк Дарра в інтерв'ю блогеру MrMattyPlays розповів, що саме пішло не так із Dragon Age: The Veilguard і чому проєкт був у підвішеному стані майже весь час розробки.
За словами Дарри, релізний Veilguard - це чотири гри, зшиті разом, і це добре відчувається. Він вважає, що ключовою помилкою стало рішення Electronic Arts поставити Anthem у пріоритет, тоді як Dragon Age залишався без чіткої стратегії і без повноцінного керівника.
Спочатку Veilguard замислювався як гра-сервіс, і навіть після зміни курсу вона продовжувала нести на собі цей ярлик: "Проєкт завжди перебував у стані: занадто близько до релізу, щоб повністю переробляти".
У підсумку Дарра називає гру "зомбі-проектом", який ніколи не мав шансу знайти цілісне бачення.
Колишній продюсер також провів цікаву аналогію з фільмами про Тора: коли розроблялася Inquisition, на екрани вийшов похмурий "Тор 2: Царство темряви", але на момент початку розробки Dragon Age 4 у тренді опинився "Рагнарок" із легким і жартівливим тоном.
У підсумку BioWare частково піддалася моді на Marvel, але до релізу Veilguard публіка вже втомилася від такої подачі, як у випадку з "Тор: Кохання і грім":
"Гра розроблялася так довго, що в підсумку опинилася поза своїм часом і контекстом".
Він також визнав, що скасування Veilguard за часів розробки Anthem 2017 року на користь повного перезавантаження серії могло призвести до того, що Dragon Age 4 не з'явився б зовсім. Але, можливо, це потрібно було зробити, щоб не допустити занепаду серії.
Раніше ми розповідали, що гравці вибачилися перед розробниками Dragon Age: The Veilguard. Bloomberg з'ясував, що EA вставляла палиці в колеса розробникам із BioWare.