
Колишній продюсер BioWare Марк Дарра розповів, яким би міг вийти скасований Dragon Age Joplin і чим він відрізнявся від The Veilguard.
За його словами, Joplin так і залишиться "міфічною грою" в пам'яті фанатів, адже єдиний шанс для неї вийти був у лютому 2019-го, буквально замість Anthem.
Joplin замислювався як більш камерна, але глибоко опрацьована гра про шпигунів і пограбування в Імперії Тевінтер. Гру почали робити паралельно із закінченням розробки Inquisition, проте вже 2016 року розробку поставили на паузу заради Mass Effect: Andromeda, а 2017-го проєкт і зовсім закрили, щоб команда допомогла з Anthem.
Пізніше EA спробувала перезапустити Dragon Age 4 як сервісну гру під кодовим ім'ям Morrison, але в підсумку студія повернулася до одиночного формату, з чого і виріс Veilguard.
Дарра визнає, що Joplin однаково вийшов би скомпрометованим проєктом через обмежені терміни та ресурси, але впевнений, що гравці сприйняли б його тепліше, ніж Veilguard: "Легко уявити, що так, Joplin був би кращим, але ми ніколи не дізнаємося напевно".
Раніше Марк Дарра поділився думкою, що Dragon Age: The Veilguard варто було скасувати ще 2017 року і почати розробку наново. Остаточну гру пошили з чотирьох проєктів, каже Дарра.