Кодзімі подобається, коли сюжет зрозумілий із самого початку.
Хідео Кодзіма пояснив, чому трейлери Death Stranding 2 виглядають так, ніби розкривають увесь сюжет гри аж до фіналу. За словами геймдизайнера, така відсутність конспірації - навмисна.
В інтерв'ю The Washington Post Кодзіма згадав, що культура сприйняття спойлерів змінилася. Як приклад він навів фільм Captain America: Brave New World, де глядачам мали показати несподіване перетворення персонажа Гаррісона Форда на Червоного Халка, але постери з цим уже висіли біля кінотеатрів: "Ми живемо в епоху, коли інформація розкривається заздалегідь. І я використовую це як гачок".
Кодзіма також порівняв ситуацію з The Last of Us Part 2, коли студія Naughty Dog приховувала реальний сюжет, показуючи в трейлерах сцени з Джоелом, якого насправді в грі було набагато менше:
"Я намагаюся чинити інакше, ніж у кіно або книжках, де люди можуть сказати: "Я це і так передбачав". Якщо ви граєте 60 годин і наприкінці відчуваєте: добре, що історія закінчилася саме так, як сподівався спочатку - значить, я спеціально це підготував. Я навмисно подаю спойлери маленькими порціями".
Раніше ми розповідали, що Хідео Кодзіма анонсував виставку, де покаже свої майбутні ігри. На івенті відсвяткують 10-річчя студії Kojima Productions.