Глава розробки та виконавчий продюсер Майкл Гембл точно знає, яким є бачення команди.
Головний розробник наступної Mass Effect Майкл Гембл розповів, що в новій частині легендарної космоопери залишать "зрілий тон" і фотореалізм попередніх ігор серії. Принаймні, доти, доки він буде "у керма".
Розробник вирішив прояснити цей момент після численних запитань з боку фанатів, які вже ознайомилися з оглядами Dragon Age: The Veilguard і не особливо зраділи "барвистому" тону гри та "піксарівській" стилістиці.
Гембл підкреслив, що, хоча Dragon Age і Mass Effect створюються однією студією, над ними працюють різні команди.
Mass Effect – це Mass Effect. Робота над науково-фантастичною RPG сильно відрізняється від створення будь-якої іншої RPG, особливо за іншою франшизою. Їй потрібна своя любов – пояснив Гембл.
Насамкінець керівник зазначив, що в питанні тону оповіді BioWare орієнтується на оригінальну трилогію, а не на Andromeda, яка свого часу зазнала критики через більш "легкі" та несерйозні діалоги.
До релізу нової Mass Effect ще далеко, а про саму гру майже нічого не відомо. Фанати сподіваються, що 7 листопада на щорічний день N7 автори Mass Effect поділяться черговим тизером. Згідно з попередніми витоками, Mass Effect 4 може вийти не раніше 2029 року, що вписується в тривалі строки, які стали нормою для BioWare.
Якщо припустити, що реліз нової частини відбудеться у 2029 році, то перерва між запуском Mass Effect Andromeda і наступною частиною складе 12 років. Тоді як уся оригінальна трилогія Mass Effect свого часу вийшла з часовим проміжком у 6 років.
Єдиний на сьогодні трейлер нової частини Mass Effect