На консолі Nintendo розробникам не довелося боротися, щоб вміститися в обмежену кількість пам'яті пристрою.
Nintendo Switch 2 відкриває ще одне життя для Cyberpunk 2077, і виглядає все набагато краще, ніж можна було б очікувати.
Як розповів інженер CD Projekt Red Тім Грін в інтерв'ю Game File, на новій консолі гра працює значно впевненіше, ніж на старті на PS4 і Xbox One.
При цьому навіть у портативі гра використовує DLSS, фірмову технологію масштабування від Nvidia, яка тепер офіційно підтримується на Switch 2. Скрізь, у всіх чотирьох режимах роботи, чи то док-станція, чи то портатив - Cyberpunk 2077 використовує апскейл на базі тензорних ядер.
Грін підкреслив: цього разу розробникам не довелося відчайдушно боротися за кожен мегабайт пам'яті або страждати від пекельних проблем із підвантаженням текстур, як було на старті на старому поколінні. Новий пристрій дозволив зосередитися на якісному порті без болючих компромісів:
"Ми задоволені результатом. Швидкість роботи сховищ даних і наявність нормальної пам'яті допомогли позбутися проблем із підвантаженням і стримінгом контенту".
Cyberpunk 2077 на Switch 2 вийде у виданні Ultimate Edition, яке включає і основну гру, і доповнення Phantom Liberty.
Раніше ми розповідали, що журналісти запустили Cyberpunk 2077 на Nintendo Switch 2. Щоправда якість графіки об'єктивно не оцінити, Nintendo заборонила записувати геймплей через захоплення екрана.