Розробник GTA розкритикував практику виправлень гри патчами після релізу

Це заохочує погану роботу над проєктом на стадії розробки, вважає Колін Андерсон.

Нині неможливо уявити, щоб гра справно працювала "з коробки". Будь-який досить масштабний проєкт потребує доопрацювань і виправлень, які автори ігор реалізують патчами. Але композитор і аудіо-менеджер серії GTA, а зараз розробник ігор Колін Андерсон дуже незадоволений такою практикою.

Про це Андерсон заявив у себе в соціальних мережах, коли GTA: San Andreas виповнилося 20 років. Розробник хотів би повернути старі часи, коли у студій не було можливості доробляти гру вже після релізу. Сучасний підхід нормалізує погану роботу розробників на основному етапі виробництва проєкту, вважає Колін:

"Як розробник, я сумую за часами, коли знаєш, що неможливо "виправити" гру після її релізу. Сьогоднішня практика "Патча нульового дня" просто заохочує погані методи розробки та управління, і це також погіршує якість досвіду самих гравців"

В одному з реплаїв Андерсон порівняв розробку ігор із записом музики або виробництвом фільмів, зазначивши, що там така практика розпочалася вже давно: "Усе почалося з музичного 'ми виправимо це в міксі', потім кіношного 'ми виправимо це на пост-продакшені', потім ігрового 'ми виправимо це в патчі'".

Раніше ми розповідали, що творець серії Stalker був здивований таким теплим прийомом Stalker 2 серед гравців, адже розробники випустили гру недоробленою.

Вас також можуть зацікавити новини: