Це просто не підходить "Мафії", дійшли висновку розробники.
Розробники Mafia: The Old Country підтвердили, що в прийдешній грі не буде відкритого світу, і причина криється в невдалому досвіді Mafia 3. Про це розповів президент Hangar 13 Нік Бейнс у превью для IGN.
За його словами, відкритий світ виявився не найкращим рішенням для серії. Незважаючи на непоганий сюжет, Mafia 3 часто критикували за одноманітні завдання і порожній світ:
"Mafia 3, хоча й дуже хороша, стала повністю відкритим світом, і розробники, схоже, думають про це так само, як і гравці: це просто не підходило Mafia".
На відміну від триквела, перші дві частини мали чітко структуровану оповідь, у якій лінійний підхід працював набагато ефективніше.
Відмова від відкритого світу стала наслідком не тільки уроків минулого, а й успіху ремейка першої Mafia, випущеного 2020 року. Його тепло прийняли саме за акцент на сюжеті та постановці, а не за свободу дій. Завдяки цьому Hangar 13 вирішила зосередитися на історії та атмосфері.
Реліз Mafia: The Old Country заплановано на 8 серпня. Гра буде доступна на ПК, PS5 і Xbox Series.
Раніше ми розповідали, що розробники Mafia: The Old Country опублікували 10 хвилин геймплею. Автори відео заздалегідь відредагували матеріал, щоб не розкривати ключових деталей сюжету і персонажів.
Крім того, нещодавно стали відомі системні вимоги Mafia: The Old Country. Для середніх налаштувань знадобиться мінімум RTX 2070 і Intel Core i7-9700K.