Видавець Clair Obscur: Expedition 33 пояснив, чому гра стала популярною, незважаючи на Oblivion

Гру анонсували разом із великими AAA-проектами, однак це не завадило Clair Obscur: Expedition 33 стати очікуваним тайтлом, згадують у Kepler Interactive.

Видавництво Kepler Interactive запевняє: вихід Clair Obscur: Expedition 33 практично одночасно з ремастером The Elder Scrolls IV: Oblivion не вплинув на комерційний успіх проєкту.

Рольова гра французької студії Sandfall Interactive з'явилася в продажу 24 квітня і отримала високі оцінки критиків: 93 бали на Xbox Series, 92 - на PS5 і 90 - на ПК за версією Metacritic. Незважаючи на скепсис частини аудиторії, яка побоювалася, що реліз Oblivion Remastered лише за кілька днів до цього затьмарить нову гру, видавець заявив про зворотне:

"Під час Summer Game Fest нашу гру показували на тлі Gears of War, Fable та інших класичних AAA-проектів. До моменту релізу ми вже набрали власний імпульс. У нас була впевненість, що зможемо стояти поруч. Ми розуміли, що інтерес підігрівають і ціна, і доступність у Game Pass".

За його словами, близькість до Oblivion не стала проблемою - скоріше навпаки: "Багато хто в ці дні обговорював жанр RPG загалом. Це зіграло нам на руку: публіка звернула увагу на якість, і ми стали частиною цього діалогу".

Clair Obscur: Expedition 33 стала сенсацією. За першу добу було продано понад 500 тисяч копій, і це без урахування аудиторії Xbox Game Pass і PC Game Pass. Гра також отримала схвалення президента Франції Еммануеля Макрона, який привітав розробників з успіхом.

Раніше сценаристка Clair Obscur: Expedition 33 розповіла, що у гри "хороші шанси" отримати сюжетні DLC.

Вас також можуть зацікавити новини: