Ілюстрація REUTERS

Вчені виявили, що смертельний COVID-19 не схожий на інші типи коронавірусу, і припустили, що він може знаходитися на речах більш ніж два тижні.

Про це повідомляє Science alert.

Поки незрозуміло, чи може людина захворіти на смертельну недугу, доторкнувшись до заражених речей. Науковці зізнаються, що про COVID-19 знають небагато.

Читайте також"Щодня шанси зменшуються": Нігерія не евакуює своїх громадян з Хубею (відео)

Досліджуючи природу типів коронавірусу, дослідники виявили, що патогенні мікроорганізми людини можуть зберігатися на поверхні та залишатися заразними за кімнатної температури протягом 9 днів; у середньому – від 4 до 5 днів (на предметах з пластику, папера, дерева і скла).

В організмі тварин мікроорганізми коронавірусу можуть жити навіть більш ніж 28 днів.

Водночас низька температура і висока вологість повітря можуть збільшити термін їхнього існування, зазначають науковці.

Аби зменшити поширення коронавірусу, автори дослідження пропонують лікарням дезінфікувати поверхні розчинами зі складом гіпохлорит натрію, перекису водню чи етанолу.

Вчені сподіваються, що отримані результати будуть ефективні й у боротьбі з новим типом коронавірусу – COVID-19.

Як повідомляв УНІАН, станом на 13 лютого у світі зареєстровано 60 тис. 331 лабораторно підтверджений випадок нової коронавірусної інфекції COVID-19, з них 1 тис. 369 - летальні.

Про спалах пневмонії невстановленого походження в місті Ухань влада Китаю заявила наприкінці грудня 2019 року. Збудником захворювання став новий тип коронавірусу - 2019 nCoV. Він передається від людини до людини, інкубаційний період триває від 2 до 12 діб.

Всесвітня організація охорони здоров'я 30 січня оголосила надзвичайну ситуацію міжнародного значення у зв'язку з поширенням коронавірусу з Китаю.

За останніми даними китайської влади, кількість померлих в КНР внаслідок інфікування коронавірусом COVID-19 сягає вже понад 1,3 тис. осіб. Кількість хворих, у яких підтверджено наявність коронавірусу, становить 59 тис. 651. Одужали – 5 тис. 646 осіб.