этот материал доступен на русском

У Нацкомфінпослуг заявили про скорочення скарг українців на страховиків

16:40, 18 лютого 2020
Страхування
90 0
Спецпроект
На дії страхових компаній складено 77 актів і 45 розпоряджень / delo.ua

З 1 липня до 31 грудня 2019 року на дії українських страхових компаній надійшло 2455 звернень фізичних та юридичних осіб, що на 36 звернень, або на 1,5% менше, ніж за аналогічний період попереднього року. 2164 з них – визнали скаргами по суті.

Читайте такожУ Раді розповіли, коли в Україні може запрацювати страхова медицинаПро це повідомили в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг).

«Загальний обсяг виплат страхового відшкодування страховими компаніями за результатами розгляду Нацкомфінпослуг звернень за вказаний період склав 56 мільйонів гривень», – наголошується у звіті регулятора.

За результатами розгляду скарг на дії страхових компаній складено 77 актів і 45 розпоряджень.

Дані звернень фізосіб і юросіб в Нацкомфінпослуг враховують також звернення народних депутатів України та листи Кабінету міністрів України, Офісу президента України, комітетів Верховної Ради, міністерств і відомств.

Довідка УНІАН. Верховна Рада України у 2019 році прийняла закон про «спліт», який передбачає ліквідацію Нацкомісії держрегулювання ринків фінпослуг і поділ її функцій між НБУ і Нацкомісією з цінних паперів та фондового ринку.

Згідно із законом, нагляд і регулювання ринку страхових, лізингових та факторингових компаній, кредитних спілок, бюро кредитних історій, ломбардів та інших фінансових компаній з 1 липня 2020 року перейдуть до НБУ, тоді як НКЦПФР займеться регулюванням недержавних пенсійних фондів і фондів фінансування будівництва, а також фондів операцій з нерухомістю.

Раніше УНІАН повідомляв, що в Україні за рік виплатили понад 200 мільйонів гривень постраждалим у ДТП.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter