Страхова компанія "ІНГО Україна" на час карантину частково перейшла на віддалену роботу фото my-banks.info

Страхова компанія «ІНГО Україна» в період карантину, запровадженого в рамках заходів, спрямованих на протидію поширенню в країні коронавірусу, продовжує працювати і виконувати свої зобов'язання у повному обсязі, однак переходить на режим часткової віддаленої роботи.

Про це сказано на сайті компанії.

"Це означає, що фахівці і сервіси компанії будуть максимально доступні онлайн за допомогою електронних каналів. Просимо мінімізувати, а по можливості взагалі уникати особистих візитів в офіси страхової компанії", - сказано в повідомленні.

Відео дня

Зокрема, компанія рекомендує клієнтам скористатися інтернет-магазином «ІНГО Україна» https://shop.ingo.ua/ для отримання консультації або пропозиції по страхуванню по ОСЦПВ (Автоцивілки), КАСКО, туристичного та медичного страхування.

"Фахівці компанії підготують пропозицію на страхування і відправлять поліс на електронну пошту. Договори медичного страхування КАСКО можуть бути відправлені за допомогою поштових служб доставки", - наголошується в повідомленні.

Читайте такожКонсультації по оплаті лікарняних можна отримати на гарячій лінії ФССУ

Своєю чергою, оформити, пролонгувати й оплатити договір страхування з послуг ОСАЦВ, Квартира Експрес, туристичний поліс можна в особистому кабінеті клієнта "ІНГО Україна" https://cabinet.ingo.ua/, де також можна робити чергові платежі та отримувати індивідуальні пропозиції.

Сплатити інші договори страхування (класичне страхування майна, страхування від нещасного випадку, медичне страхування, страхування відповідальності тощо) можна за допомогою платіжної платформи Portmone.

У компанії також уточнили, що для отримання відшкодування самостійно витрачених коштів необхідно надсилати документи поштою або службами експрес-доставки документів (за рахунок застрахованої особи) за адресою: вул. Бульварно-Кудрявська, 33, м. Київ, 01054.

Громадяни, які мають медстраховку, які відвідували медичний заклад і оплатили його послуги самостійно, можуть надати оригінали документів на відшкодування будь-якої поштової служби.

"У разі звернення до контакт-центр застрахованої особи, яка захворіла протягом двох останніх тижнів під час перебування за межами України, або з скаргами, схожими на симптоми коронавірусу, йому буде організовано виклик швидкої державної медичної допомоги 103 для транспортування в спеціалізований медичний заклад і подальшої діагностики. Страхова компанія, як завжди, буде організовувати своїм клієнтам весь спектр необхідної і відповідної програми страхування медичної допомоги до моменту встановлення діагнозу COVIND-19", - сказано в повідомленні.

Водночас, у страхової компанії просять усіх, що повернулися з-за кордону клієнтів, які під час перебування там отримували медичну допомогу, погоджену з асистуючою компанією, і оплатили її самі, надсилати оригінали документів на відшкодування будь-якої поштової служби.

Як повідомляв УНІАН, 11 березня Всесвітня організація охорони здоров'я оголосила про пандемію коронавірусу в світі.

Кабінет міністрів у зв'язку з поширенням коронавірусу ухвалив рішення запровадити в Україні карантин з 12 березня по 3 квітня, а також з 18 березня ввести заборону на залізничні, авіа - та автобусні міжміські та міжобласні пасажирські перевезення, а також на роботу метрополітенів.

Крім того, з 17 березня заклади громадського харчування (ресторани, кафе), торгово-розважальні центри, інші установи розважальної діяльності, фітнес-центри, заклади культури повинні тимчасово припинити свою роботу. Дозволено надавати послуги з громадського харчування з застосуванням адресної доставки замовлення за умови забезпечення відповідного персоналу засобами індивідуального захисту.

Дозволяється торгівля продуктами харчування, паливом, засобами гігієни, лікарськими засобами та виробами медичного призначення. Також можна здійснювати банківську і страхову діяльність.

Довідка УНІАН. Акціонерна страхова компанія «ІНГО Україна» має 25-річний досвід роботи на ринку та входить до групи найбільших страхових організацій України за обсягом премій, величиною власних активів та сум страхових відшкодувань.

Компанія має 28 ліцензій на різні види обов'язкового і добровільного страхування, надає страхові послуги корпоративним і роздрібним клієнтам.