
Про це УНІАН повідомила радник керівника столичного метрополітену Наталія Макогон, коментуючи інформацію метрополітену про наступний крок на шляху відмови від використання жетонів.
«Останні тепер краще купувати в автоматах, у касах кількість жетонів буде обмежена», – зазначили у метрополітені.
Читайте такожВлада Києва призупиняє плани з будівництва метро на Троєщину
За словами Макогон, відсьогодні розпочато в тестовому режимі обмеження продажу жетонів у касах на станції "Політехнічний інститут", а із суботи – на всіх станціях столичного метро.
Таким чином, пасажир, який рідко користується послугами метрополітену і у якого виникла потреба оплатити лише одну поїздку, може придбати один чи два жетони в касі. Якщо людина хоче придбати більше жетонів, вона вже звертається до автомату з продажу жетонів.
«Ми будемо скорочувати використання жетонів надалі. Робиться це з метою прибирання людського фактору із системи оплати, з метою зробити розрахунки прозорими», – пояснила Макогон.
У метрополітені також звертають увагу, що до кінця місяця на всіх турнікетах з MasterCard PayPass залишиться можливість оплати за проїзд виключно картками.
При цьому пасажирів метро закликають користуватися безконтактними картками та нагадують, що у разі поповнення безконтактної картки на 50 поїздок, кожна обійдеться в 3 гривні 50 копійок (вартість жетона 4 грн).
Зазначається, що безконтактну картку можна здати в касі після використання поїздок та повернути залоговий платіж.
Довідка УНІАН. Київська влада останні два роки реалізує поетапну програму запровадження електронного квитка в міському пасажирському транспорті, зокрема, у київському метрополітені, реалізація якої повинна забезпечити чіткий контроль процесу перевезення пасажирів і прибрати корупційний складник в роботі метро.
Наприкінці 2014 р. мер Києва Віталій Кличко заявив: «На сьогодні навіть директор метрополітену не може чітко сказати, яка кількість людей їздить у метро і скільки жетонів продається. Тому декілька місяців назад і затримали касира, у якого вилучили понад мільйон гривень. В усьому світі працює електронна система, яка фіксує, скільки людей користується метрополітеном, хто на якій станції зайшов і на якій вийшов».
Мер додав, що завдяки автоматизації процесу київська влада сподівається збільшити дохід від проїзду на 20–30%. «А це – кошти, які підуть на розвиток і оновлення метро», – наголосив Кличко.
Раніше, у жовтні 2013 року, тодішній голова КМДА Олександр Попов поставив завдання перед профільними службами вирішити всі необхідні питання для того, щоби розпочати впровадження нової системи оплати проїзду в міському пасажирському транспорті, як в наземному, так і в метро, з 1 січня 2014 року. Пізніше в КМДА повідомили, що введення єдиного електронного квитка відкладається.