Київ. 14 листопада. УНІАН. Комунальне підприємство «Київкомунсервіс» започаткувало роботу гарячої телефонної лінії, повідомляє офіційний портал Київської влади.

За словами директора КП «Київкомунсервіс» Сергія МЕЛЬНИКА, необхідність відкриття гарячої лінії обумовлена зростаючою кількістю звернень від киян з питань поводження з відходами та функціонування бюветного господарства міста.

У разі виникнення відповідних запитань щодо того, у якому стані знаходиться той чи інший бювет; куди можна здати відпрацьовані акумулятори, стару побутову техніку, ганчір’я, макулатуру, мешканцям столиці необхідно зателефонувати за номером: 594-77-11.

Відео дня

«Решта питань, що потребує додаткового фахового розгляду, буде також оперативно опрацьовуватись співробітниками підприємства та у найкоротші терміни спеціалісти надаватимуть відповіді заявникам», – додав С.МЕЛЬНИК.