ВибориЗа три місяці, що залишилися до дострокових парламентських виборів, за оцінками експертів, кожна велика політична партія витратить від 20 до 40 мільйонів доларів на телевізійну рекламу.

Якщо порівнювати з попередніми кампаніями, то агітпродукція в ЗМІ вже подорожчала на 20%, повідомляє канал НТН.

Медіа-експерт Отар ДОВЖЕНКО додає, у серпні такого телепродукту стане, щонайменше, удвічі більше, і буде коштувати він значно дорожче.

Відео дня

"Реклама буде більш жорсткою, і всі технічні кандидати і малоймовірні якісь кандидати на проходження у Верховну Раду витрачатися вже не будуть", - цитує О.ДОВЖЕНКА “Українська правда”.

Відповідно до прайсу одного з усеукраїнських телевізійних каналів, секунда в прайм-тайм для політиків буде коштувати майже 300 доларів. У середньому, рекламний ролик триває близько 20-30 секунд, і за день їх крутять, щонайменше, близько десяти разів.

"Оскільки кампанія буде короткою, дуже багато уваги партії приділять саме телевізійній рекламі. І, я думаю, до половини виборчих бюджетів будуть направлятися на телевізійну рекламу. Мова йде про десятки мільйонів доларів, це може бути 30, 40, 50", - вважає представник Комітету виборців України Олександр ЧЕРНЕНКО.