Російська авіагалузь "летить" до катастрофи: чи безпечні перельоти в РФ

Експерт вважає, що літати в Росії стає небезпечно.

Російська авіаційна галузь "летить" до катастрофи, оскільки всі дозволи на експлуатацію літаків там зараз видають некомпетентні організації. Таку думку висловив авіаційний експерт Костянтин Криволап.

В ефірі телеканалу FREEДОМ він уточнив, що існують дві організації, які займаються питаннями безпеки цивільної авіації. Це Міжнародна організація цивільної авіації (ІКАО) та Міжнародна організація повітряного транспорту (ІАТА). Жодна з цих організацій в Росії зараз не діють.

"ІКАО – це орган ООН, який розробляє всі стандарти безпеки, а ІАТА – це неурядова організація перевізників. Усі етапи життєвого циклу літака, починаючи від проєкту і закінчуючи утилізацією, описуються стандартами ІКАО. Для кожного літака видається так званий сертифікат льотної придатності. І тільки на підставі цього сертифіката льотної придатності літак можна підіймати в повітря", – зазначив експерт.

Криволап нагадав, як очільник російського уряду Михайло Мішустін заявив про продовження експлуатації літаків на рік. Сталося це наприкінці 2022 року.

"Усі регламентні роботи, які повинні були проводитися на літаках, – а це діагностика, обстеження двигунів, обслуговування їх, усі роботи по фюзеляжу – роблять спеціально навчені люди за відповідними регламентами нормами. Як ви на автомобілі заїжджаєте на гарантійне обслуговування, точно так само в авіації це гарантійне обслуговування триває фактично все життя. Весь життєвий цикл літака", – додав експерт.

На його думку, літати в Росії стає небезпечно. Він не радив би користуватися цими літаками, оскільки припинилося постачання запчастин та обслуговування цих бортів фахівцями.

"І ті країни, які не хочуть потрапити під санкції, не займаються ремонтом і обслуговуванням авіації, постачанням запчастин", – сказав експерт. 

Проблеми з літаками в Росії

У Росії виник дефіцит літаків для навчання пілотів цивільної авіації, труднощі з підготовкою льотчиків починаються вже зараз. Зазначається, що після запровадження санкцій в РФ вийшла з ладу половина навчальних літаків в льотних училищах Росавіації.

Водночас російська авіакомпанія "Аерофлот" заборонила своїм співробітникам письмово фіксувати поломки літаків. Про них дозволяють повідомляти лише в усній формі. Причиною такого розпорядження є відсутність запчастин для ремонту бортів.

Вас також можуть зацікавити новини: