Росіяни літають на несправних літаках, так як ремонтувати / фото ua.depositphotos.com

Співробітники російського "Аерофлоту" отримали наказ якомога рідше письмово фіксувати несправності літаків, а про поломки повідомляти виключно в усній формі.

Як зазначається в матеріалі "Проект", "Аерофлот" випустив внутрішнє розпорядження, згідно з яким старші бортпровідники мають вносити дані про технічні проблеми в бортовий журнал тільки після узгодження з командиром повітряного судна.

Причина ухвалення такого рішення - відсутність запчастин для усунення несправностей. Дану інформацію підтвердив "Проекту" один із старших бортпровідників "Аерофлоту", який зазначив, що якщо до початку повномасштабного вторгнення в Україну в бортовий журнал вносилися всі дефекти, то тепер про них потрібно лише повідомляти усно.

Відео дня

Літаки часто літають несправними. "Не залишалися на землі через несправність, яка за документами забороняє судну літати до її усунення",-говорить на умовах анонімності колишній співробітник "Аерофлоту".

В інших авіакомпаніях Росії тепер негласно діє така ж практика і вони роблять все, щоб не тримати борти на землі. Наприклад, в туалетах літаків по півроку не змінюють вакуумний генератор повітряної "каналізації", через що туалети на борту працюють тільки на висоті вище 5 км.

"На Airbus-A320 можна літати з одним деактивованим гальмом, що і робилося навмисно", - розповів співробітник авіакомпанії. Гальма переставляють, що на папері дозволяє знайти ще 10 днів на заміну.

Колишній пілот російської авіакомпанії Nordwind розповів, що в січні 2023 року в аеропорту Казані при запуску двигунів Boeing 737 несподівано полилося пальне — в цей момент на борту перебували 190 пасажирів. 

"Таке відбувалося вже кілька разів, але жодного запису в TLB про це зроблено не було - адміністрація авіакомпанії просила не писати нічого", - розповідає він. 

Крах російської авіації

У березні 2022 року світові авіагіганти Boeing і Airbus припинили роботу в РФ через що виникла нестача запчастин для ремонту літаків.  Європейські країни, а також США, Канада та ряд інших зупинили дію сертифікатів придатності літаків російських авіакомпаній. 

26 вересня 2022 року російські авіакомпанії виключили з найпрестижнішого рейтингу.

Станом на листопад 2022 року близько 50 літаків "Аерофлоту" перебували в простої, половину з них розібрали на запчастини.

У "Аерофлоту" немає предкрилок, фар, допоміжних силових установок, повітрозабірників, кисневих генераторів і двигунів. Крім того, російські літаки почали літати без обшивки крила

4 травня 2023 року стало відомо про те, що російські авіакомпанії не зможуть виконувати навіть внутрішні рейси.

Вас також можуть зацікавити новини: