Ілюстрація / Saundra Castaneda / flickr.com

Японський готель Henn-na Strange звільнив половину зі своїх 243 роботів після того, як вони створили більше проблем, ніж могли б вирішити. 

Своїх місць позбулися роботи-ляльки, роботи-динозаври і головний консьєрж, повідомляє "Новое время" з посиланням на The Verge.

Читайте такожВчені розробили "роботизовані штани", які будуть рухатися замість людини (відео)

Відео дня

В першу чергу керівництво готелю вивело з експлуатації роботів-помічників Churi, встановлених в кожному номері. Пристрої, схожі на ляльок, не змогли відповісти навіть на прості запитання. Коли гості готелю запитали Churi, "О котрій відкривається тематичний парк?", робот не дав необхідної відповіді. Це було проблемою, тому що Churi повинен був допомогти зменшити нестачу персоналу в готелі.

Також були "звільнені" два робота-велоцираптора, які зустрічали гостей на стійці реєстрації. Справа в тому, що люди повинні були виконувати роботу за динозаврів і копіювати паспорти гостей вручну.

Під скорочення потрапили роботи-посильні, які часто втрачали багаж і могли доставити валізи лише в 24 з 100 номерів.

Читайте такожУ Китаї розробили робота-павука для пошуку людей під завалами (відео)

Головний робот-консьєрж готелю також не знав, як відповісти на питання про розклад рейсів і прилеглі туристичні локації. З тих пір його замінила людина.

Багато з роботів що "вийшли на пенсію", працювали вже кілька років, що робило їх застарілими. Готель вирішив, що їх простіше звільнити, чим замінити, пославшись на високу вартість. І врешті-решт, велика частина роботи залишалася людям, особливо коли йдеться про те, щоб відповідати на складні питання.

Як повідомляв УНІАН, у США представили новий автономний спосіб доставки посилок або їжі - безпілотні авто розвозитимуть роботів-собак, а ті виконуватимуть роль кур'єра.