Олдрін закликає людство зосередитися на колонізації Марсу / NASA

Минулого місяця віце-президент США Майк Пенс оголосив, що людство повертається на Місяць. І його потрібно підтримати. Побувавши там колись, можна точно сказати, що зараз чудовий час, щоб повернутися.

«Коли Ніл Армстронг, Майкл Коллінз і я вирушили на Місяць 50 років тому, ми зробили це з певною місією. «Аполлон 11» повинен був довести американську  рішучість у дослідженні космосу, так само як і в національній безпеці чи технологічній першості. Ми всі це зробили. Ми також «прийшли з миром від імені всього людства». І все це потрібне зараз», - пише на сторінках Washington Post колишній астронавт NASA й один з учасників першої пілотованої місії на Місяць Баз Олдрін.

Читайте такожУ NASA завершили випробування "гелікоптера" для Марса (фото)

Він додає, що сьогодні багато країн скерували свій погляд на Місяць: від Китаю і Росії до країн Європи й Близького Сходу. І це добре. США повинні співпрацювати й запропонувати себе в ролі командного лідера у дослідженні кожного аспекту природного супутника Землі: від його геології й топографії до гідрології й космічної історії. Так можна буде перенести співпрацю з низької навколоземної орбіти на Місяць.

А тим часом, ще одна «червона» орбіта на горизонті повинна привернути серйозну увагу США. Марс чекає, щоб його відкрили. І зробити це повинні не просто розумні роботи й ровери, хоча Олдрін підтримує безпілотні місії NASA. Це повинні зробити живі чоловіки й жінки, які ходять, говорять, дбають і наважуються.

Щоб втілити цей план, члени Конгресу, адміністрація Дональда Трампа й американське суспільство повинні бути досить небайдужими, щоб зробити дослідження Марса національним пріоритетом.

«Варто уточнити, що я не маю на увазі витрачання мільярдів доларів платників податків на купку жартівників і мандрівників, давши змогу їм після повернення писати книги, публікувати фото і говорити про новаторство. Я маю на увазі дещо зовсім інше. Погляд США і наше об’єднане зобов’язання повинні бути зосереджені на відкритті дверей великої міграції людства на Марс ще в наші часи», - пише Олдрін.