Телескоп TESS відкрив три нові планети / NASA

Супер-Землю і ще дві екзопланети були виявлені телескопом TESS, який належить NASA. Вони розташовані на орбіті зірки за 72 світлових роки від нашої планети. Це одні з найменших і найближчих екзопланет, які на даний час були відкриті.

Про це пише Newsweek. Зоряна система, яку астрономи назвали TIO-270, досить незвична. По-перше, на відміну від Сонячної системи, відкриті три планети не такі вже й різні у вимірі розміру. Одна з них була класифікована як скеляста супер-Земля, тому її маса трохи більша, ніж маса нашої планети, але при цьому значно менша, ніж в Урана і Нептуна. Тим часом, дві інші планети були названі «суб-Нептунами», тому що у них відносно середній розмір. Вони на половину менші від крижаного гіганта в Сонячній системі.