REUTERS

Згідно з дослідженням, опублікованим міжнародною групою вчених у журналі Nature, у найближчої до Сонця зірки Проксима Центавра виявлена екзопланета Proxima b, передає РБК.

Proxima b знаходиться в зоні своєї зірки, на поверхні екзопланети може перебувати вода, вважають вчені. Згідно з їх висновками, Proxima b може бути найближчою до нашої сонячної системи планетою, придатною для життя. Її розташування може надати можливість для "подальшого вивчення шляхом спектроскопії високої роздільної здатності в наступні десятиліття, і, можливо, роботизованої розвідки в найближчі сторіччя", цитує висновки вчених телеканал СNN.

Читайте такожКосмічний телескоп Kepler підтвердив відкриття чотирьох землеподібних екзопланет

"Хороша новина полягає в тому, що вона знаходиться так близько. Це мрія для астрономів, якщо думати про подальші дослідження", — говорить один із авторів дослідження Ансгар Райнерс.

REUTERS

Proxima b знаходиться на відстані 4,2 світлових років від нашої Сонячної системи, ця відстань дорівнює 266000 відстаней між Землею і Сонцем, які розташовані в 92,96 млн миль один від одного. Встановлені раніше екзопланети, як, приміром, Ultracool, що знаходиться в зоряній системі червоного карлика TRAPPIST-1, знаходяться на відстані не менше 40 світлових років від нас.