Вчені виявили аномальну речовину під найбільшим кратером Місяця

Ймовірно, аномалія являє собою поклади металу від астероїда.

Під найбільшим кратером Місяця знайшли величезну кількість невідомої речовини. Вчені припускають, що це поклади металу від стародавнього астероїда, який врізався в Місяць.

Читайте такожУ NASA придумали, як врятувати зонд InSight, що застряг у ґрунті Марса

Майже рік тому вчені заявили, що на Місяці точно є вода, і вона зберігається в льодовиках на полюсах супутника. Відкриття довело, що плани колонізації Місяця і використанні покладів води на ній для ракетного палива - реальні.

Як пише Phys.org, вчені з Університету Бейлор в Техасі виявили, що під кратером, шириною в 2000 км, знаходиться величезна кількість щільної речовини. Ймовірно, аномалія являє собою поклади металу від астероїда, який давно врізався в Місяць і залишився прямо під кратером.

За допомогою комп'ютерної симуляції фахівці підрахували, що сталь і нікель, які формували ядро астероїда, розсіялися у верхньому шарі мантії Місяця, і зараз являють собою величезний шматок металу, «у п'ять разів більше, ніж острів Гаваї».

Інша теорія вчених з приводу знайденої аномальної речовини свідчить, що під кратером знаходяться щільні оксиди, які тверділи протягом мільярдів років, з тих пір як поверхня Місяця ще була розплавленою.

Як повідомляв УНІАН, раніше астрономи знайшли загублений модуль "Аполлона-10" в космосі.