Соцмережа також планує архівувати зразки електоральної реклами і робити їх доступними для пошуку.
Організації, які розміщують політичну рекламу в соціальній мережі Facebook, повинні будуть проходити ідентифікацію. Про це повідомив менеджер продуктів Facebook Самід Чакрабарті. Соцмережа також планує архівувати зразки електоральної реклами і робити їх доступними для пошуку в цілях поліпшення звітності. Про це повідомляє газета Times.
Читайте такожFacebook відкриє три навчальних центри в країнах Європи
Минулого тижня засновник Facebook Марк Цукерберг заявив, що користувачі соцмережі зможуть впливати на якість новин з допомогою оцінки достовірності їхніх джерел. Раніше Цукерберг сказав, що пріоритет у стрічці новин соцмережі буде віддаватися інформації, якою діляться друзі і родичі користувача, а кількість нерекламних постів від видавництв і компаній буде скорочено.