этот материал доступен на русском

Хакери викрали особисті дані 9 мільйонів клієнтів лоукостера EasyJet

18:29, 19 травня 2020
Наука та IT
897 0
Ілюстрація / REUTERS

Про це повідомляє Європейська правда з посиланням на Sky News.

Авіакомпанія заявила, що виявила порушення даних в кінці січня і збирається повідомити постраждалих в найближчі кілька днів про заходи, спрямовані на мінімізацію ризиків фішингу.

В EasyJet наголошують, що немає ніяких доказів того, що дані були використані зловмисниками не за призначенням.

Так, адреси електронної пошти та дані про подорожі дев'яти мільйонів людей були розкриті разом із даними кредитних карт більш ніж 2200 клієнтів.

"Ми шкодуємо, що це сталося, і ми хотіли б запевнити клієнтів, що ми дуже серйозно ставимося до безпеки їх інформації" - заявили в авіакомпанії.

Читайте такожУ кожного восьмого українця один пароль на всі облікові записи - дослідження

Скандал з витоком даних відбувається в критичний момент для керівництва EasyJet, оскільки авіакомпанія бореться з низкою проблем, включаючи відновлення польотів в міру ослаблення пандемії коронавірусу.

Засновник і найбільший акціонер авіакомпанії, сім'я Стеліоса Хаджі-Іоанну, також прагне усунути з посади головного виконавчого директора Йохана Лундгрена і трьох інших членів ради директорів в ході голосування акціонерів, яке має відбутися в найближчу п'ятницю.

У центрі скандалу - замовлення на нові літаки Airbus вартістю 4,5 млрд фунтів стерлінгів, який, на думку Стеліоса, повинен бути скасований.

Магнат хоче, щоб кошти були використані щоб допомоги компанії вийти з пандемічної кризи.

EasyJet звільнила тисячі співробітників і позичила 600 мільйонів фунтів стерлінгів в рамках підтримуваної урядом схеми фінансування.

Раніше УНІАН повідомляв, що відразу кілька суперкомп’ютерів були заражені в останні дні вірусом, який використовував потужності машин для майнінгу криптовалют.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter