Китайський астронавт вийшов у відкритий космос / скріншот з відео

Китайські космонавти місії "Шеньчжоу-12" Лю Бомін і Тан Хунбо вийшли у відкритий космос з модуля "Тяньхе" нової космічної станції КНР.

Про це повідомляє "Сіньхуа", посилаючись на Канцелярію програми пілотованої космонавтики Китаю.

Зазначається, що астронавти вийшли в космос в скафандрах нового покоління "Фейтянь". За межами житлового модуля вони виконали ряд завдань, включно з установкою утримуючих пристроїв для екіпажу і позакорабельного робочого майданчика на механічному важелі. Механічний важіль дозволить астронавтам продовжити роботу зі збірки позакорабельного обладнання станції.

Третій член екіпажу, Нє Хайшен, сприяє роботі з борту основного модуля.

Китай будує нову космічну станцію

17 червня в Китаї стартувала місія "Шеньчжоу-12" - троє астронавтів були успішно відправлені на базовий модуль нової космічної станції КНР.

Для Китаю це перший пілотований космічний пуск за майже 5 років. Якщо все піде за планом, три астронавти проведуть на борту орбітального модуля «Тяньхе» 3 місяці, проводячи тестування і налаштування систем.