Таким чином компанія планує послабити залежність від продажів реклами.
Twitter розглядає можливість запровадження платних функцій для користувачів соціальної мережі, щоб зменшити залежність компанії від продажів реклами.
Про це пише Bloomberg з посиланням на власні джерела.
Серед запропонованих платних функцій:
Читайте такожДуров анонсував монетизацію Telegram: нова рекламна платформа і платні стікери
За словами колишніх працівників компанії, Twitter уже роками розглядає ідею платних функцій. Зокрема, у 2017 році адміністрація соцмережі вивчала можливість платної підписки для TweetDeck. Однак зрештою від ідеї відмовилися, і жодна функція передплати ніколи не тестувалася.
Представник компанії підтвердив виданню TechCrunch, що Twitter проводить дослідження та експериментує з новими моделями, проте повідомити подробиці відмовився.