У Харкові під час карантину почастішали неправдиві виклики від дітей до місцевої газової служби.
Про це повідомляє Status Quo "з посиланням на прес-службу "Харківміськгазу".
За добу диспетчери компанії отримують близько 200 дзвінків, близько 15-20% з них виявляються заздалегідь помилковими - це витівки дітей чи дорослих людей. У компанії нагадали, що за неправдиві виклики пожежно-рятувальної служби, поліції, швидкої медичної допомоги, аварійно-диспетчерської газової служби для всіх порушників закону передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність.
Читайте такожНа Харківщині вирішили ввести режим надзвичайної ситуації
"Помилкові дзвінки відволікають оператора і займають телефонні лінії, а в цей час хтось дійсно потребує допомоги пожежників, рятувальників, медиків. Адже в такі моменти рахунок йде на секунди. Тому батькам необхідно пояснювати своїм чадам наслідки подібної витівки", - зазначив начальник аварійно-диспетчерської служби міськгазу Дмитро Толпінський.
У компанії підкреслили, що будуть ініціювати притягнення до адміністративної відповідальності усіх, хто вирішить "пожартувати", викликавши без потреби газовиків.
Як повідомляв УНІАН, у Харківській області правоохоронці штрафуватимуть священнослужителів, які порушать карантинний режим.