Хідео Кодзіма зізнався, що хоче стати першим, хто відсканує справжнього привида для гри

Геймдизайнер розповідає, що вже одного разу закликав примару до себе в студію, після чого пішов до храму, щоб не накликати на гру прокляття.

Хідео Кодзіма зізнався, що хоче стати першим в індустрії, хто "відсканує примару", щоб додати її у свій майбутній хорор OD Knock.

У свіжому трейлері гри показали героїню у виконанні Софії Лілліс, яка намагається запалити свічки в порожній кімнаті, де поступово починають відбуватися тривожні речі. Як розповів Кодзіма на виставці Beyond the Strand, сцена заснована на реальному місці, яке команда сканувала спеціально для проєкту. Але на цьому він зупинятися не збирається:

"Я хочу їздити світом у моторошні місця і вперше в історії відсканувати привида. І отримати за це нагороду".

Розробник додав, що під час роботи над OD у студії Kojima Productions вдалося зафіксувати "дивні тріски", які команда приписала примарі, яка раніше нібито мешкала в офісі. Пізніше разом із Microsoft вони навіть відвідали храм, щоб переконатися, що гра не проклята.

OD обіцяє стати експериментальним хорором, у якому Кодзіма прагне зловити і перенести атмосферу страху з реального світу в цифровий. Коли гра вийде, поки невідомо, проєкт має стати гідною заміною скасованого P.T.

Раніше ми розповідали, що Хідео Кодзіма хоче стати першим розробником, який зробив гру у відкритому космосі. Геймдизайнер планує полетіти на МКС і пробути там кілька місяців.

Вас також можуть зацікавити новини: