Один із головних розробників Bethesda поділився, що вражений популярністю Skyrim

Світ Скайріма - дивний, і в цьому його головна перевага, каже Брюс Несміт.

Колишній провідний дизайнер Skyrim Брюс Несміт зізнався, що досі вражений тим, як гра тримається на плаву через майже 14 років після виходу.

У подкасті FRVR він сказав, що за всіма законами жанру вже мала з'явитися RPG, яка змістила б Skyrim із трону, але цього не сталося.

За словами Несміта, феноменальна популярність гри дивувала навіть самих розробників ще на релізі. Він згадав, як Тодд Говард приносив на збори статистику, і цифри щоразу приголомшували команду:

"Тодд Говард навіть ходив на зустрічі та показував нам інформацію, про яку я не можу розповісти подробиць, про те, скільки людей грають у цю гру. Це було як: "Ти що, жартуєш?" Серйозно, навіть через десять років".

Він пояснив успіх Skyrim підходом, який тоді здавався ризикованим. Bethesda свідомо допустила хаос і баги заради відчуття живого світу. За його словами, саме ця свобода і непередбачуваність зробили гру особливою: "Думаю, Skyrim реалізував відкритий світ так, як ніхто до цього не робив і як далеко не всі намагалися зробити після. Відбуватимуться дивні речі. І якщо ви скажете, що це нормально, то зможете отримати цей алмаз".

Несміт додав, що команда не намагалася обмежувати гравця або спрямовувати його за чіткою лінією. Гравцеві просто дозволяли йти, куди захочеться, і кожен створював свою історію.

Раніше Брюс Несміт розповів, що Тодд Говард придумав найважливішу фічу Skyrim на серветці. Геймдизайнер намалював концепт Radiant AI і вручив його розробникам.

Вас також можуть зацікавити новини: