Сценаристка Expedition 33 розповіла, чого вона намагалася уникнути в сюжеті гри

Дженніфер Свеберг-Єн дуже не подобається концепт "deus ex machina".

Головний сценарист Clair Obscur: Expedition 33 Дженніфер Свеберг-Єн розповіла, що команда Sandfall Interactive намагалася не допустити сюжетних рішень у дусі deus ex machina, коли персонажі раптово вирішують безвихідну ситуацію за допомогою раніше не згаданої здібності або випадкового збігу.

В інтерв'ю каналу Lits Play Свеберг-Йен зазначила, що подібні помилки часто пов'язані з так званим power creep - поступовим зростанням сили героїв без чітких обмежень:

"Якщо заздалегідь не визначити межі здібностей персонажа, то можна зіткнутися з ситуацією, коли гравці починають запитувати: "А чому він просто не зробив це раніше?""".

За її словами, сценаристи активно обговорювали цю проблему під час роботи над Expedition 33. При цьому важливо було зберегти баланс між логікою оповіді та свободою ігрового процесу: "Ми хотіли, щоб геймплейна команда мала повну свободу у створенні умінь і навичок. Думаю, їм вдалося досягти чудового результату".

Свеберг-Єн підкреслила, що в RPG подібні питання особливо критичні, адже герої постійно отримують нові здібності. Щоб уникнути нелогічних рішень, сюжет Clair Obscur: Expedition 33 був збудований так, щоб розвиток персонажів органічно вписувався в історію, а не виглядав як раптовий чудовий порятунок.

Раніше ми розповідали, що стартувало голосування за звання найкращої гри 2025 року, і у Clair Obscur: Expedition 33 найбільше номінацій.

Вас також можуть зацікавити новини: