Nvidia показала поліпшене трасування променів в Indiana Jones and the Great Circle

Виходить, не дарма гру не запустити без трасування?

Indiana Jones and the Great Circle привернула до себе увагу дуже високими системними вимогами. Тепер же гра офіційно вийшла, і Nvidia вже поспішила заявити про свою підтримку проєкту.

Видання Tom's Hardware зазначає, що в грі доступне "повне трасування променів". На основі вже обов'язкових для неї стандартних технологій RT автори додали окремі Path Tracing налаштування, включно з глобальним освітленням і високодеталізованими сонячними тінями. Також проєкт підтримує DLSS 3, включно з Frame Generation, що має допомогти геймерам домогтися плавнішої картинки без особливої втрати в якості.

В основі Great Circle лежить рушій id Tech 7, знайомий гравцям за Doom Eternal. Однак нова гра ближча за духом до Metro Exodus Enhanced Edition, оскільки від самого початку створювалася з упором на реалістичне освітлення через трасування променів. Розробники роблять ставку на кінематографічний і деталізований світ: безліч пасхалок за всесвітом Індіани, інтерактивні рівні з дослідженням і потайним проходженням у дусі імерсив симів, на кшталт Dishonored, а не швидких екшенів, як той же Doom.

Крім ключових Path Tracing-налаштувань, як-от глобальне освітлення або сонячні тіні, гра пропонує і більш тонкі візуальні поліпшення. Наприклад, підповерхневе розсіювання світла на листі та повні RT-відображення. Ці деталі будуть не так помітні у звичайному геймплеї, але для власників топових ПК стануть приємним бонусом.

Раніше ми розповідали, чому Індіана Джонс не може вбивати собак в Indiana Jones and the Great Circle.

Вас також можуть зацікавити новини: