Реліз сервісу відбудеться вже цього літа.
Цього літа Instagram запустить нову соцмережу з текстовими постами, яка буде конкурувати з Twitter. Про це говорять джерела газети Bloomberg.
За даними видання, додаток в цю хвилину тестується розробниками і неназваними знаменитостями і інфлюенсерами, які могли б допомогти в просуванні нового сервісу. При цьому сервіс не буде частиною Instagram, але його обліковий запис можна буде пов'язати з новим сервісом.
Судячи з презентації, інтерфейс сервісу візуально буде нагадувати Instagram, а функціонально – Twitter і Mastodon. На скріншоті наголошується, що публікації обмежені 500 символами, що майже в два рази більше ліміту в Twitter (280 знаків). До них можна буде прикріплювати посилання, фото і відео.
Також новинка буде децентралізована: будь-який охочий зможе запустити власний сервер, який зв'язується з іншими. Вперше про розробку соцмережі стало відомо у березні від видання Platformer, а через три місяці стало відомо, що незабаром її вже готові запустити.
Новий власник Twitter Ілон Маск активно шукає нові способи монетизації платформи, що призвело до остаточної переробки процесу верифікації акаунтів. Замість того щоб використовувати "синю галочку" для боротьби з дезінформацією, вона тепер видається тільки тим, хто готовий щомісяця платити Маску від 8 до 1000 доларів.
Паралельно новий власник Twitter експериментує з алгоритмічною стрічкою – тепер в ній з'являються тільки верифіковані акаунти. Твіти більшості користувачів платформи, у яких немає синьої галочки, будуть видні тільки в іншій, хронологічній стрічці, де всі пости авторів з ваших підписок йдуть послідовно.
Окрім "синьої галочки" поруч з ім'ям підписка Twitter Blue дозволяє отримати і ряд інших переваг. Наприклад, можна створювати довші твіти, редагувати (протягом 30 хвилин після публікації) і скасовувати їх. Крім того, підписники бачать вдвічі менше реклами.